Servis i Održavanje

Pazite na svoju investiciju

Zaštitite svoje uređaje i povećajte njihov životni vijek

Što bolje održavate svoje uređaje, to će oni bolje raditi i duže trajati. Jedan od najboljih načina da zaštitite svoju investiciju u RICOH proizvode je angažman naših educiranih tehničara.

Nakon što pošaljete zahtjev za uslugu, možete očekivati povratni poziv unutar jednog radnog sata. U dogovoru s našim kolegama, tehničar izlazi na teren tokom istog radnog dana.

Zahtjev za servisiranje ili druge zadatke možete podnijeti telefonskim pozivom ili putem elektronske pošte. Ako imate ugovor o održavanju, naši tehničari prate rad vašeg uređaja putem RICOH @Remote servisa i pripremaju se za pružanje podrške čak i prije vašeg poziva.

Preko 910 klijenata

nam je ukazalo svoje povjerenje – pridružite im se i vi!

Pošaljite zahtjev za servis ili druge usluge

Naš tim tehničara stoji vam na raspolaganju kako bi vaši uređaji radili besprijekorno. Pošaljite zahtjev danas i osigurajte profesionalnu podršku kad vam je najpotrebnija.

Skinite održavanje sa svog "popisa briga"

Usredotočite se na svoje poslovanje jer smo mi usredotočeni na naše proizvode. Ovisno o proizvodu koji kupujete i uvjetima vašeg ugovora, vaša podrška za održavanje može da spada u jednu od tri razine:

Servis na poziv

Servis na poziv nudi brzu tehničku podršku kada vam je potrebna, osiguravajući neprekidan rad vaših uređaja.

Ugovor o održavanju

Potpisivanjem ugovora osiguravate intervenciju na lokaciju, rad tehničara, rezervne dijelove i tonere

Ugovor o održavanju sa potrošnim materijalom

Potpisivanjem ovog ugovora dobijate sve benefite ugovora o održavanju sa dodatnim uslugama nadoknade potrošnog materijala kao što su papir i spajalice

Računajte na naš iskusan tim tehničara

Ono što je važno vama, važno je i nama – a to znači smanjenje zastoja i maksimalno povećanje vremena rada vaših uređaja.

Pridržavamo se najboljih praksi kako bismo osigurali dosljednu i efikasnu isporuku usluga. Naša sistematska metoda rada obuhvaća preventivno održavanje i pravovremenu zamjenu dijelova kako bismo osigurali maksimalan radni učinak vaših uređaja. Tako osiguravamo vrhunsku funkcionalnost uređaja i minimalne zastoje. Naš tim je visoko obučen i koristi najsavremenije metode kako bismo vam pružili najbolju moguću uslugu svaki put – bez iznenađenja.

Za teže probleme, naš proces eskalacije garantuje da su sva sredstva usmjerena na brzo rješavanje. Naši tehničari na terenu imaju podršku naših specijalista za proizvode, koji mogu pristupiti dodatnim resursima ako je potrebno. U saradnji s našim partnerima, u slučaju kompleksnih kvarova, proces eskalacije uključuje i vrhunske stručnjake iz glavnih regionalnih centara. Na ovaj način osiguravamo da, bez obzira na težinu problema, uvijek imate pristup najboljem timu za rješavanje vašeg problema. Ukoliko problem ne može biti riješen u kratkom roku, tehničar donosi zamjenski uređaj dok se na vašem problem ne otkloni.

Vjerujemo da je izuzetna korisnička usluga ključ uspjeha. Naša posvećenost ogleda se u brzom odgovoru na vaše zahtjeve, tačnim i jasnim informacijama, te prilagođenim rješenjima koja odgovaraju vašim specifičnim potrebama. Naši tehničari su ne samo stručnjaci u svom poslu, već i predani da vaše iskustvo bude pozitivno i bez stresa. Naš cilj je da uvijek budete zadovoljni i da vaši uređaji rade besprijekorno.

Često postavljena pitanja

Otkrijte odgovore na najčešće postavljena pitanja naših klijenata. Nastojimo pružiti našim klijentima pouzdane i efikasne usluge koje podržavaju njihove poslovne ciljeve.

Kako mogu podnijeti zahtjev za servis?

Zahtjev za servis možete podnijeti pozivom na +387 33 667 558 ili slanjem elektronske pošte na adresu vegos@vegos.ba. Ukoliko imate ugovor o održavanju, naši tehničari unaprijed prate rad vašeg uređaja putem @Remote servisa, te se spremaju pružiti podršku čak i prije nego što nas kontaktirate.

Šta je 'Servis na poziv' i kako funkcioniše?

Servis na poziv omogućava brzu tehničku podršku u slučaju hitnih problema. Naši tehničari su spremni reagovati odmah po vašem pozivu, kako bi osigurali neometan rad vaših uređaja.

Kako funkcioniše proces eskalacije u slučaju složenijih kvarova?

U slučaju složenih kvarova koje tehničar na terenu ne može odmah riješiti, naš proces eskalacije uključuje podršku naših specijalista za proizvode. Ukoliko je potrebno, povezani smo i sa regionalnim centrima kako bismo osigurali rješenje problema. Ukoliko problem ne može biti riješen u kratkom roku, tehničar donosi zamjenski uređaj dok se na vašem problem ne otkloni.

Koliko brzo mogu očekivati odgovor nakon podnošenja zahtjeva za servis?

Nakon podnošenja zahtjeva za servis, možete očekivati povratni poziv unutar jednog radnog sata. Naši tehničari će izaći na teren (u dogovoru sa klijentom) već istog radnog dana kako bi otklonili problem.

Šta pokriva ugovor o održavanju?

Ugovor o održavanju uključuje intervenciju na lokaciji, radnu snagu, dijelove i toner. Međutim, ugovor ne pokriva potrošni materijal kao što su spajalice i papir.

Kako preventivno održavanje pomaže u smanjenju zastoja?

Preventivno održavanje omogućava pravovremenu zamjenu dijelova i redovne provjere rada uređaja. Na taj način možemo prepoznati i riješiti potencijalne probleme prije nego što dovedu do zastoja, osiguravajući maksimalnu dostupnost i pouzdanost vaših uređaja.